Mamma bloggar!!

Uppe med tuppen som vanligt... skillnaden idag va väl att han vaknade 1 timma för tidigt fick välling i sängen & somnade faktiskt om igen!! Fantastiskt!!! Då fick jag ju lite extra energi i alla fall & bakade bröd så att min älskling skulle få alldeles varmt & färskt bröd när vi väckte honom kl 8!!!

Nu hoppas jag att Harry somnar snart så att han inte komemr ur rutinerna.... det blir så jobbigt då!!

Jag har hittat en mobil jag vill ha nu oxå, en Ericsson MED LUCKA!!!! Äntligen har dom gjort en ny med lucka.... men hmm ja vi får väl se om jag får köpa den nu oxå, den va relativt billig men jag har ju en ganska ny mobil, jobbigt!!!

Näpp det verkar itne som att Harry har tänkt att somna nu, skit oxå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback