Hemma igen!!

Jag har haft en sån underbar helg med farmor & farfar!!! Vi åkte med husvagnen till Västerås & hälsade på moster Helén & Mange hela helgen!! Eftersom dom inte kunde komma ner på mitt 1års kalas så passade jag på att få ett litet kalas till med massa presenter, hehe man får ju inte va dum!!
Mamma & pappa kom & hämtade mig & Gizmo sent igår kväll... jag somnade inte förän 22.30 för jag tyckte det va så roligt att träffa mamma & pappa igen (dom hoppas att det va därför i alla fall)
Men i morse vaknade jag lika tidigt som vanligt ändå, så det va bara för mamma att kliva upp & leka med mig.... & det gjorde hon sååå gärna efter hela 3 dagar utan mig!!!!
Redan kl 8 imorse va det 18 grader i skuggan så när mamma & pappa tvättat bilarna, klippt & krattat gräset så blåste dom upp mitt stora piratskepp som jag fick i doppresent så jag fick svalka av mig lite när jag vaknade efter min förmiddagslur!!!


Kan man fånga vattenstrålen?!


Jag äter upp den rosa badankan istället...


Titt-ut i trappan!!


Vem har parkerat min traktor så här dumt??


Inte äta sten säger mamma....


....& så här arg blir jag när mamma tar ut stenen ur munnen på mig...


... men jaja när mamma gör det till en lek att jag ska ge dom till henne istället så blir det bättre igen!!


Kungarna av Öresjö!!!!!

Mamma & Gizmo tog förresten premiärdoppet i Öresejö idag medans jag & pappa-badkruka stod & tittade på!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback