Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Mamma ringde Linda i förmiddags & fick veta att hennes sambo troligen har fått magsjuka... så det blev inget av med att träffa henne idag inte & ingen sväng till stan blev det heller! Istället hamnade vi hos grannen på fika, hon hade bakat en jättegod rabarberpaj, mums mums, jag fick i alla fall smaka lite på vaniljsåsen!!

Men den STORA händelsen för idag är att JAG HAR GÅTT HUR MYCKET SOM HELLST, både ute på gräsmattan & inne!!!! Helt plötsligt kom jag bara på att jag kunde det & att det är hur roligt som hellst att gå!!! Mamma är sååå stolt över mig!

Mormor skyndade sig extra mycket hit efter jobbet när hon fick höra att jag börjat gå & när hon parkerat bilen GICK jag & mötte henne!!! Jag har haft superenergi sen jag kom på detta med att gå så det va fullt röj med mormor ska ni veta, överallt & ingenstans... sen blev jag akut trött för en stund sen, fick välling & somnade!! Men jag vaknar nog riktigt tidigt imorn så jag hinner öva ännu mer på att gå.... wiiie!!! Jag hörde dessutom nåt om att vi ska åka & köpa nya fina skor till mig imorn eftersom jag är så duktig!

Nu har mormor åkt hem & mamma ska slänga sig i soffan & titta på Parlamentet!

Kommentarer
Postat av: Sandra

han är så duktig. nu kan han få lära Loke ;)

2009-06-16 @ 22:56:12
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Amelie

Va duktig du är Harry! =)

2009-06-17 @ 12:40:59
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback