Ännu en dag i solsken!!

Angelica: Ja vi har fått plats men vi fick på Tornet tyvärr... hade mycket hellre velat ha på Kritan... men men så är det ibland!! Har du någon blogg eller nåt så man kan få se hur du & din son ser ut kanske?!

Japp det är kanonfint väder idag oxå!!! Det blir troligtvis en sväng in till stan & träffa Linda senare. Mamma måste lämna in filmerna på Hemmakväll & sen blir det nog fikamys på Strandgatan eller picknick på Spikön.... vi får väl se!!!

Ikväll kommer mormor & hälsar på!!!!! Hon skulle köpa flyttlådor till oss oxå så att mamma kan fortsätta packa, tack söta mormor!!!

Näpp jag är faktiskt trött igen så det lutar åt att det blir en tidig tupplur för en gångs skull!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

okej, vad synd då.. jag har tyvärr ingen blogg.. men jag heter muchlov på familjeliv om du har det.. emma och sandra vet vem jag är.

2009-06-16 @ 13:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback