Sol sol sol & bad!!

Idag åkte vi till stora badplatsen här i Öresjö för omväxlings skull & badade som bara tusan i det numera riktigt varma vattnet!! Massor med folk va det som jag hade fullt upp med att spana in & lite senare kom även Linda dit & myste med oss!!
Innan vi åkte hem blev det en glass i kiosken & sen somnade jag så sött i bilen på vägen hem & fortsatte sova en bra stund efter att mamma lyft över mig i vagnen... sol & bad tar på krafterna!!
När jag vaknade igen va jag totalt otröstlig, mamma försökte med allt men ingenting hjälpte.... till slut gick vi över till våran kära granne & då fick jag annat än gnäll & skrik i tankarna!! Jag satt & lekte med en after eight kartong hur länge som hellst!!! Hur ska vi klara oss utan Berit???
Det va fortfarande fruktansvärt varmt så vid 19 tiden gick vi ner & tog ett kvällsdopp i sjön allihop...eller ja... jag fick inte bada för mamma ville inte att jag skulle bli pigg igen!! Men men det va roligt att titta på när mamma simmade runt som en tog för att det va sååå underbart med ett kvällsdopp!!!

Nu ligger jag & småpratar i sängen innan jag snart slocknar helt.... Mamma ska ta en glass & sätta sig på altanen med sin bok & bara njuta av den sköna kvällen!!!

(vi skulle egentligen vart iväg till Ua på nattsudd men varken jag eller mamma orkade sätta oss i den varma bilen igen....)

Imorn vet jag inte riktigt va som händer...nån som vill hitta på nåt?!

Kommentarer
Postat av: Melvin

Jajjemensan, här kan vi busa massor. =) Jo vi har fullt upp men en bus-stund kan man alltid ta sig =)..

När är det ni flyttar??

2009-07-03 @ 17:39:42
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Maria ~

Åhh jag vill med bada ^

2009-07-03 @ 18:26:28
URL: http://shocker.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaha jag trodde ni flyttade nu till helgen?! Har det blivit ändrat eller är jag helt ute och cyklar, haha! =)

2009-07-03 @ 23:00:01
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är kiosken öppen nu? :D

2009-07-05 @ 15:08:39
URL: http://sandraedin.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback