Usch värdelöst....

... Jag är verkligen totalt värdelös på att blogga när Micke är hemma.... men men jag prioritrer familjen!!

Lillen har ju haft feber & världens hosta sen i torsdags så helgen har varit ganska lugn! Igår passade dock farmor & farfar galningen, som inte hade feber, längre så att vi skulle kunna åka till Överby & inhandla julklappar!!
Måste säga att det va guld värt att inte ha med sig en förkyld Harry för jössös va vi sprang runt.... tror inte vi missade en enda affär, hahahaha!!! Men till slut lyckades vi med alla julklappar utom en... måste försöka ordna det! Tomten kommer ju snart!!!

I morse fick vi ett telefonsamtal från Angelica som pratat med dagis.... då hade dom precis skickat hem ytterligare ett barn från Harrys avdelning med magsjuka.... fy fan för magsjuka på jul säger jag bara!!!! Så efter mycket vel & övervägande så bestämde vi att Harry fick stå över kvällens luciafirande.... jättejättetråkigt verkligen, men ännu tråkigare att hela familjen ligger magsjuka över jul....

Linda kom hem till oss idag & tittade på när jag & Harry bakade julgodis!! Supermys!!!
Senare åkte vi med mamma till Överby en sväng & mamma hittade världens roligaste bok till Harry: "Hej jag heter Harry Hamster"...... hahahahaha..... sååå klockrent ju!!! Tusen tack mormor!!!

Nu har min älskling somnat & jag täntke fortsätta med julgodiset!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Harry hamster. Haha. Loket Loke borde väl också finnas? ;)

2009-12-14 @ 22:37:54
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback