Uppe med tuppen som vanligt!!

Det är såå underbart med vinterväder nu när det närmar sig jul!!! Hoppas hoppas att det vita kan få ligga kvar i en vecka till bara!!

Gårdagen bestod av jobb & dagis!!! Harry hade som vanligt kanonroligt på dagis & ännu roligare hos farmor & farfar efter dagis!!!
Jag behövde uppdatera mig en hel del på jobbet eftersom jag inte varit där på en hel vecka...

Idag blir det en lååång dag för mig.... ska jobba till 20.15.... förbannade julöppet!!!! Det är ju ändå inte en männska där så sen, alla är istället hemma & myser med sina familjer...snyft!!
Usch nä nu får jag passa på att njuta av varje minut med min älskade plutt innan jobbet för när jag kommer hem ikväll lär han sova för länge sen!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

hej hopp.. du? är det du som gjort så fin bakgrund..? göra en till mej med? kram kram

2009-12-18 @ 11:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback