Underbar förmiddag!!!

ÅÅåh vi har haft en helt underbar morgon/förmiddag idag jag & Harry!!!
Mysig frukost för två med levande ljus, ännu mer mys i soffan framför julkalendern & sen ringde telefonen.... Angelica & Anthon ville ut i snön & leka på lekplatsen! Självklart hängde vi på & som vanligt när det gäller dessa två busungar så va det fullt ös!! Gungan & rutschkanan... & en långpromenad runt halva Skogshöjden haha!!!

När Anthon skulle hem & sova gick jag & Harry tillbaka till lekplatsen för att träffa Alvin & Emilia!! Tyvärr va ju min lillprins ganska trött vid det här laget... men lite bus blev det allt!! Alvin verkade inte va på strålande lekhumör han heller faktiskt....

När vi kom hem blev det köttbullar & makaroner innan Harry somnade!! Min lilla älskade skatt, va skulle jag göra utan dig?!

Nu sitter jag & väntar på att kolan ska stelna i kylen & att klockan ska bli mer så jag kan få läkarbesöket avklarat....
Det blir kanske en lite sväng upp till Linda senare oxå... beror lite på vilket humör Harry är på efter morgonens träningsrunda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback