En kortis....

Hej hej alla nyfikna läsare!!! det blir en kort uppdatering från helgen för snart börjar Ullared haha!!

För min del har det varit jobb hela helgen, totlat kaos i lördags när alla fjortisar skulle kolla på idolerna som va där & sjöng... jössös säger jag bara!!!!
Igår kväll direkt efter jobbet åkte hela familjen hem till Anthon & co!!! Det va fullt ös med var sin bobby car & alla Anthons leksaker överallt!!!! Men skoj hade dom, ja vi vuxna oxå för den delen... det va länge sen jag skrattade så mycket!!! Jag är så enormt glad över att vi träffat er!!!!
Hur som hellst så hade busfröna hur mycket energi som hellst & vi åkte inte hem förän strax innan 9 ( Harry somnar ju annars runt 6....) En flaska välling när vi kom hem & sen fick jag VÄCKA Harry kvart över nio i morse för att vi skulle va på dagis halv tio.....HELT OTROLIGT!!!!

Jag har gjort ett fynd idag oxå.... sprang förbi Skoåpunkten på lunchen & fick se ett par skitnsygga stövlar som hände i fönstret, & på skylten stod 199:-!!!!!! Hahaha va lycklig man kan bli av så lite....!! Dock måste dom klackas om för dom är totlat livsfarliga att gå i (plasklack) så det får åtgärdas imorn för jag äääälskar dom!!!!

Nä sluttjatat,nu väntar soffan!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

assså, ett par skor blev det =) hahhhaa, precis som micke sa, tusen skor.. =)

2009-12-08 @ 09:21:58
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback