Allt försvann......

Förbannade blogg.....all text bara försvann......

Suck..... jaja det blir en kort sammanfattning istället för jag orkar itne skriva om allting igen (jag va ju nästan färdig ju....)
Igår när jag va på jobbet hade Harry & Micke date med Anthon & Johan!!! Dom åkte pulka & Levde rövare här hemma!!
På vägen hem från jobbet plockade jag upp Angi & pizza!!
Massa tjöt, bus & god mat!! När kvällen va slut såg det ut som upp&nervända huset hahaha..... men det är det värt!!! Underbara underbara människor!!!
& ikväll blir det likadant för då kommer dom hit igen!!! Dum som jag va så hade jag storstädning i morse....haha men men jag får skylla mig själv!!

Efter min storstädning tog jag med mig familjen till en arbetskompis för att dom ville ha lite hjälp av micke!! Jössös va fint det hade blivit i huset!!! Trevligt va det.... vi invigde till&med julklappen från jobbet haha!!

Nu har jag precis gjort lite mer julgodis, Micke spelar xbox & Harry sover.... själv tänlte jag ta en promenad med lilla vovven ut i kylan!!!

Återkommer förhoppnings vis med bilder på våran busfrön ikväll!!! Glömde nämligen ta kort igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback