Underbara sol!!

Sofia: Tack för din fina kommentar sötnos!!! Det är bra att du känner dig välkommen här för det är du verkligen alltid & självklart kan du lita på oss till 100% va det än handlar om!!!

Igår va det full rulle.... först körde vi söta Sofia till jobbet, sen kom mormor på fika & sen kom fis-Lisa äntligen & hälsade på!!!
Det blev rundvandring i vårat nya hus & en mysig fika när Lisa kom!! & självklart passade jag på att busa massa med henne oxå!! Eftersom det va så grymt tråkigt väder igår så blev det en sväng till Överby där mamma fick hämta ut sin eterlängtade mobil som hon fick av pappa i förtidig födeledagspresent!!! Men som vanligt så blev det inga byxer till mamma...men dock ett linne & en bh!!
Tiden går fort när man har roligt.... vi stängde butikerna på Överby, det hör inte till vanligheten för mamma... men så är det när man träffar gamla kompisar!!!

N'r vi kom hem kollade mamma posten & där låg ett vykort från farmor & farfar där det stod att mamma skulle gå ut i garaget & leta efter ett paket som hon skulle å i namnsdagspresent på söndag!!! Spännande spännande & självklart öppnade mamma paketet igår, hon kunde inte hålla sig äna till söndag, haha!!! I paketet låg hmm.... ja hur förklarar man detta, en slags ljuslyckta man hänger på väggen i svart & silver! Den passar så grymt bra i vardagsrummet & va hur fräck som hellst!! Superstort tack svärmor & svärfar!!!!

Idag va det dags för Lokes kalas & mamma fick för sig att vi skulle gå dit! Det tog drygt en timma dit & jag satt så snällt & lugnt i vagnen. Det blev ett minikalas för många va tydligen sjuka... det blev bara jag, Alvin & Loke... men vi hade roligt ändå!! Jag hitta en skitstor vinbärsbuske som jag satt lääänge & åt på, mumsigt!!!
Vägen hem va dessto längre....den tog 2 timmar efterosm jag va totalt hysterisk & vägrade sitta i vagnen.... jag va så övertrött så det va sjukt.... men vi hann hem precis innan mammas tålamod tog slut & så fick jag välling & somnade som en stock!!!
Tack ör ett trevligt kalas!!!

Imorn bler det troligtvis ytterligare en sväng till Överby eftersom mamma måste byta storlek på bhn hon köpte.... men då ska vi träffa Linda & Hans där oxå som ska köpa tvättmaskin....behöver jag säga att jag tycker det ska bli pisstråkigt?!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, va typiskt att det var besvärligt hem. Hade du bara väntat ett tag hade Johannes kunna skjutsat hem dig!

2009-08-02 @ 09:31:36
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback