Snoris...

Dumma dumma dagisbaciller... jag har blivit jättesnorig & kunde inte sova ordentligt i natt... Men skam den som ger sig, i morse när jag vaknade va jag hur pigg & glad som hellst så det fick allt bli en sväng till dagis idag oxå!!
Det va dock itne alls lika roligt när pappa väl lämnade mig på dagis idag, ville att hn skulle va med & leka ju, tråkmons pappa....!! Sen ringde pappa till dagisfröken & pappa fick då veta att jag hade superroligt & satt i sandlådan & lekte!!!

Jag & mamma hade halvt planerat att åka till Borås djurpark imorn med Alvin & hans mamma... men vi får nog hoppa det va massa olika skäl, största skälet är förstås att jag är supersnorig... men hoppas vi kan hitta på nåt annat roligt snart istället!!!

Mamma & pappa skulle passa på att äka till Rusta & köpa lite nya grejer till hemmet under tiden jag är på dagis för jag tycker ju som bekant itne att det är nån höjdare att gå i affärer & sitta still i vagnen!!! Så när jag komemr hem från dagis blir det lugna gatan hemma med massa mys i soffan så jag blir frisk!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback