Mamma bloggar!

Japp då har lillen vart på dagis igen & varit jätteduktig!!! Han hade tydligen till&med suttit still på samlingen idag!!!

Under tiden plutten va på dagis åkte jag till Linda & hjälpte henne med deras renoveringsobjekt (köket)... tråkigt jobb men allt blir roligt i hennes sällskap, tack för att du finns gumman!!!

Mamma kom hit en sväng efter jobbet & hade med sig två superfina tröjor till Harry!!! Tack mojmoj!!
När Harry hade busat med henne i nästan 2 timmar va det dags att ta en promenad till fam. Hansson för att lämna en bild från Liseberg & självklart även en Aladdinask!!
Det blev naturligtvis ännu mer bus för Harrys del innan det va dags att gå hem & äta välling!! Nu sussar han så gott så & jag ska plocka in tvätten innan jag sätter mig å njuter av min bok i soffan!!!

Imorn är det dagis som gäller igen & jag tänkte passa på att ta en promenad ner till "nya" Rusta som öppnar imorn!!! Finns säkert massa onödigt man kan lägga pengarna på där!!!
Senare på kvällen ska vi till svärföräldrarna & äta middag, myspys!! Men det bästa av allt är att min älskling kommer hem imorn kväll!!!!!!!

Hej hopp gummi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback