Liseberg, kalas & mycket annat!

I lördags blev det Liseberg!!! Synd bara att det va så fruktansvärt mycket folk.... men men vi hade roligt ändå!!! Pappa vann massor med gosedjur till mig & Gizmo!! Tack pappa du är bästast i världen!!! & morfar vann stjärnvinnsten på Aladdinhjulet!!

Jag åkte farfars bilar & tummeliten eller va den nu heter men jag tyckte inte det va ett dugg roligt.... jag är lite för rastlös än så länge för sånt där. Men nästa år blir det nog andra bullar!!!


Igår va det kalas för William som fyller 2 år idag!! Grattis från oss & stort tack för ett kanonbra kalas med väldigt god fika!!!


Idag va det dags för dagis igen & denna gånge följde pappa med & lämnade mig!!! Trots att jag blev sjuk i onsdags & inte varit där sen dess så va det inga som hellst problem för mamma & pappa att lämna mig där, jag hade kanonroligt!!

Under tiden jag va på dagis så va mamma & papa på Överby & sprang runt lite... men det blev inte så mycket shopping eftersom föräldrarpengarna inte kommer förän imorn & pappas lön inte kommer förän 31... men mamma såg en del som hon ska köpa i alla fall, balnd annat en skitfräck vintermössa till sig själv!! Känns väl lite tidigt i den här värmen men men det va ju roligt att hon hittade nåt till sig själv i alla fall!!


Kl 14 hämtade dom mig från dagis & jag va väl inte jättenoga med att åka hem... & efter nån timma åkte pappa till dk igen, trist!! Men han kommer ju hem på fredag igen!!


Imorn blir det inget dagis för jag ska till bvc kl 10 & då bestämde mamma & dagistanten att vi hoppar över morgondagen & så ska jag va på dagsi resten av veckan sen!!!
Det ska bli roligt att se hur mycket jag växt imorn!!!



Redo för kalas!!


Klättrar på Lisebergsvinnsten...


...mmm Marabou...


Söta födelsedagsbarnet!!


Prinsessan Tuva!


Full fart med leksakerna!!


Jättemumsig tårta!!


Alvin & Emilia!!


William igen....


Hugo & jag ser lite allmänt förvirrade ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback