Katastrofväder...

Fy sjutton vilket jäkla väder det har varit idag....bara massa regn,åska & hagel....hur kul är det då?? Jag har ju itne fått va ute & leka alls idag.... bara suttit i vagnen under regnskyddet på korta promenader med vovven, usch så trist!!!!
Ingen hjälm till mig blev det heller för varken jag eller mamma va speciellt sugna på att ta oss till Överby idag efter att pappa åkt till dk, men imorn då jäklar....då kommer mormor hit & äter frukost med oss & sen ska vi gå en promenad till Överby & köpa hjälmen till mig!! Det ska ju bli fint väder imorn så då måste ju jag & mamma ut & provcykla!!!

Men men dagen har ända varit bra, Anders & theres kom hit på förmiddagen (tyvärr sov jag större delen av tiden dom va här...). Dom stannade länge & pratade om allt möjligt, riktigt nice tyckte mamma!! Blir nog en spelkväll när pappa kommer hem igen verkar det som!! Får väl se om jag kanske får va med denna gången....

Under eftermiddagen levde jag rövare värre en vanligt när jag va själv med mamma... helt plötsligt såg mamma mig sitta uppe på köksbordet & självklart hann jag ramla ner baklänges & slå nacken i stolen innan mamma hann fram till mig.... då tror ni säkert att jag lärde mig något av detta men icke då... jag fortsatte att klättra upp på stolarna & vidare upp på bordet.... mamma fick lite smått spel på mig & tillslut gav jag mig, en stund.....

Nu på kvällen kom farmo & farfar förbi på en snabbkopp, alltid lika trevligt!!!! Denna gången hade dom dessutom med sig ett paket till mig & ännu bättre, i paketet va det en skithäftig bil!!!!! Superstort tack famor & farfar!!!!

Imorn kommer Alvin & Emilia hit på fika & busstund!!!! Det skulle egentligen blivit en stor mamma-barnfika hemma hos henne... men planerna blir inte alltid som man tänkt!!! Det ska i alla fall bli skitroligt att dom kommer hit imorn tycker både jag & mamma!!!

Nä nu ska jag sova & mamma slappa framför tvn för en gångs skull!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tackar. Ja, det tycker jag verkligen. Ska ordna en födelsedagspicknick snart va de tänkt också :)

2009-08-13 @ 22:36:00
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback