Cykelstol men ingen hjälm...

Idag skulle vi åkt till Borås Djurpark men istället blev det att vi åkte till Torp & kikade runt! Vi skulle ha takfläkt, brevlåda, blandare till duschen, cykelstol, hjälm & cykellampor...hmm & så skulle vi kolla på tapeter, matta, beddsoffa & soffbord... allts inte så värst roligt för min del, därför sov jag större delen av Torp-vistelsen!!

Mamma & pappa hittade en tapet som vi ska ha istället för den fruktansvärda fondväggen i vardagsrummet, cyklestol & cyklelampor & en ryggsäck.... men inte resten.... eller ja soffbord & matta till vardagsrummet har ju mamma visserligen hittat redan på trestad center så det gjorde ju itne så mycket... brevlåda hittade dom på torp men glömde köpa den, puckon!!

Imorn blir det alltså en sväng till Överby för att i alla fall köpa det viktigaste, en cykelhjälm till mig!! Soffbordet & mattan måste nog mamma fjäska lite till för innan hon får köpa det, haha!!

Men tillbaka till dagen.... när vi kom hem från Torp så va det ju världens oväder här i Thn, totalt kolsvart, åska & spöregn....bläää... men men det gick ju över till sol senare så att pappa kunde montera min cyklestol!! Han fixade även styret på cykeln så nu är mamma glad!!!
Jag har varit smågnällig precis hela dagen idag så mamma tror att det är fler dumma tänder på g...jobbigt det där...

Imorn kommer pappas kusin Anders & hans tjej Theres hit & ska inspektera den nya bostaden!! Det ska bli jätteroligt för det va såå länge sen jag träffade dom nu!
Mindre roligt är att imorn eftermiddag åker pappa till dk igen....suck....

Om det är nån som vill följa med mig & mamma till Överby en sväng imorn eftermiddag elelr bara komma hit & fika så är ni väldigt välkomna!!!!

Natti natt på er... imorn blir det förhoppningsvis lite bilder på mig i min nya hjälm!!

(förresten för er som hört mitt problem med dagiset, (orkar jag inte dra hela historien nu), men det har i alla fall löst sig....)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, skulle så gärna vilja träffa er och se lägenheten. Men imorgon ska vi ha kalas. Skit också

2009-08-12 @ 23:15:43
URL: http://sandrakronlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback