Äntligen bilder!!


Jag borstar tänderna så duktigt så...


Bus i trädgården med vovven...


....Jaaaaaaaa jag fick bollen, spring spring spring....


William & Melvin på besök! Självklart blev dom impade av min motorcykel!!


Hjälper mamma packa upp!


Hjälper även mamma att dammsuga....redig lite kille mamma har!!


Ni som har hört talas om det numera oranga vardagsrummet... här har ni det...


Tor-leif får ju va med på en bild oxå för en gångs skull!!


Gizmo har fullt span på pippin...

Japp som sagt nu har mamma äntligen fått ordning på datorn så att hon kan visa lite bilder!!
Det har hänt massor sen sist för både mig & mamma men jag orkar faktiskt inte skriva det utan jag nöjer mig med att världens bästa pappa är hemma hos mig & att mamma ska ha släktkalas idag!!

Hej svejs så länge!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha haha det var ju en riktigt fräsch orange =) Sommrigt och fint! :)

2009-08-11 @ 15:01:51
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback