Världens lyckligaste dag!!!

Jaaaaaaaaaaaaa det är världens bästa dag idag, vet ni varför?! Jo för att PAPPA kom hem idag!!!!!!!!! Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

Men till fortsättningen från igår: Jag vaknade efter 1 timmas sömn & var vaken i två timmar till igår kväll, somnade kl 20.00, vaknade 5.00 & håll i er..... somnade om igen till 7.30!!! Gissa om mamma va glad i morse, hon fick sovmorron!!!

Idag har vi fikat hos grannen, fikat med Linda som kom & hälsade på oss.... & vi har lekt med sten, det e såå roligt!!!!





& jag har äntligen lärt mig att man ska backa ner för trappan så att man inte gör en frammåtvolt!! Mamma blev jättestolt!!!

Sen åkte vi till Överby... jag trodde ju att vi bara skulle handla som vanligt, men när mamma stannade bilen så stod pappa där!!!!! Jag blev så glad att jag knappt visste hur jag skulle bete mig!!! Sen blev det ju förstås mathandling oxå... men det va jätteroligt det oxå, för pappa va ju med!!!!

Nä nu ska vi ha familjemys....ha det kalas, för det ska jag ha!!!!

Förresten på tal om kalas.... Jag ska på mitt första barnkalas på tisdag!!! Alex fyller 1 år..... Det ska bli jätteroligt att träffa hans kompisar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback