Torp!

Pappa sov jättelänge igår....ända till 8.30... då är ju nästan hela dagen borta tycker jag!!! Man ska gå upp tiidigt så man inte missar någonting!!



Men men när pappa äntligen vaknat & vi hade ätit frukost & gott ut med Gizmo så åkte vi till Torp & kollade på sandlåda till mig.... vet inte om dom kom fram till vilken jag skulle få i 1års present men..... & så kollade vi på systemkamera som mamma så gärna vill ha, men jag tror inte dom kom fram till nåt vettigt där heller!!

Igår kväll busade vi massor i mammas & pappas lånesängar som dom fick igår.... det blev tydligen ganska lång leveranstid på dom sängarna dom beställde.... men det spelade mig ingen roll alls, dom här sängarna va kanon att busa i!!!! Sen fick jag välling & somnade lagom innan gassbilen kom så att både mamma & pappa kunde gå dit, gottegrisar!!!

Nu kryper jag runt i pyjamas...


....Gizmo ligger snällt & väntar på att få sin morgonpromenad...


....& pappa sover!! Så det är bara för mamma att klä på sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback