Stackars mig...

Igår eftermiddag va jag helt hysterisk & otröstlig i flera timmar....efter att ha fått välling en andra gång spydde jag som en gris, jag dränkte hela mamma, mig & soffan.... men sen mådde jag hur bra som hellst!!! Det va säkert nåt jag stoppat i mig när jag va ute & busade under dagen... mamma & pappa va medvetslösa men jag höll igång dom i över 2 timmar till & somnade inte förän 23.30... sen vaknade jag vid 1.00 igen & va hungrig, inte så konstigt eftersom jag somnade på helt tom mage....

Idag har jag varit väldigt seg hela dagen & knappt velat äta nånting... men i morse kom mormor & morfar på påskfika &  jag fick en jättefräck racerbil i mitt påskägg!!!! Sen bar det iväg till Glimmingen med mamma, pappa, mormo, morfar, farmor, farfar, moster, Mange, Sara, Göran & sofia för att köra gokart!!!! Det va hur spännade som hellst & alla körde som tokar!!!
Efter över 2 timmar på Glimmingen åkte vi till Sara & Göran för en grilldag...mm helt underbart!!! Jag va fortfarande hängig men jag klagade inte utan busade lite lagom mycket.... men när det va dags för mig att få min välling innan vi skulle åka hem så upprepades gårdagen.... denna gången dränkte jag mig & farmor.... mamma & pappa blev jätteoroliga så vi åkte hem direkt & jag stensomnade i bilen!!
När vi kom hem fick jag pyjamas & gröt & somnade sedan hur gott som hellst & har nu sovit i över 3 timmar.... hoppas att jag kan sova hela natten & att jag mår bättre imorn!!!!

Här kommer lite bilder från dagen!!











Måste självklart tillägga att pappa vann gokarten 2 gånger av 2 möjliga....!!! & dessutom så tycker jag att mamma va klart snyggast i gokartdressen!!!!

Imorn är det påskafton & för hoppningsvis mår jag bättre imorn för då ska vi till farmor & farfar & äta påskmiddag, tända påskbrasa & skjuta upp raketer!!!!

(Mamma tillägger att alla bilderna i detta inlägget är tagna med mammas nya systemkamera!!!!!!!!!! Wiiiiie!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback