Stackars Gizmo!!!

Vi var hos veterinären idag med Gizmo för han skulle få sin vaccination & en rabiesspruta så att han kan få ett EU-pass & följa med till Danmark.... Det brukar inte vara några som hellst problem att åka till veterinären med Gizmo men idag va det katastrof.... antagligen efter mardrömmen från förra sommaren, stackars stackars vovve, han va jätterädd & ville inte ens ha rostbiff som brukar va sååå gott....
Det värsta är att han ska dit om 4 veckor igen & få en till spruta.... det är bara att hoppas på att det går bättre nästa gång!!!

Efter skräckbesöket hos veterinären åkte vi till Strandgatan & tog en fika med Linda!! Det va massa folk men det va inte speciellt varmt, blåste som bara den.... & som vanligt tyckte jag det va tråkigt att sitta still så det blev en ganska snabb fika även denna gången!!
Jag somnade i bilen på vägen hem som vanligt..... men jag sover fortfarande 45 minuter senare.... hmm ska mamma väcka mig eller hur ska denna kvällen sluta?! Jag borde dessutom vara vrålhungrig vid det här laget.....

fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback