Kalasfika hos William & Marie!

Farmor lovade mig pannkakor igår när vi åkte hem från Danmark, men det stället vi stannade & åt på hade inga pannkakor.... Så mamma fick göra det till mig idag istället, mmm va gott det va!!




Färdig för kalaset!!

Mamma hade planerat att vi skulle åka till öppna förskolan idag & frågade Melvin & Emma om dom skulle dit.... men det skulle dom inte utan dom skulle till William & Marie på kalas/fika för Marie som fyllt hela 21år....!! Så det blev att följde med dit & jag lekte som vanligt som en vilding!! Tuva, Loke & Benjamin va  oxå där... & självklart deras mammor!!

Vi fick massa majskrokar & jag körde runt Loke i gåstolen.... jätteroligt!!! Williams enorma vovve gav mig massa pussar så jag blev helt blöt i hela ansiktet!! Hehe Gizmo är ungefär lika stor som deras vovves huvud!!

Nu ska jag sova & mamma ska slipa & spackla i hallen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback