Idag va det visning!!

10.30 idag va första visningen så då åkte jag, mamma & Gizmo in till stan för att fika med mormor!!! Det va kanonmysigt i solen så vi satte oss på Strandgatan... & vem kommer inte dit när vi sitter där & precis har käkat färdigt om inte Elsa, & självklart med sin mamma Josefina!! Det va hur roligt som hellst att träffa Elsa igen, vi satt & petade på varndra över vagnarna hehe!!! Sen skrek jag lite för högt som vanligt så Elsa blev rädd & började gråta....då va det dags för oss att gå vidare tyckte mamma så att Elsa skulle få äta mat i lugn & ro!!

Efter Strandgatan åkte momor med oss hem en sväng för hon ville se hur rent & fint vi hade det hemma nu. Hon blev väldigt inponerad av mammas städning!!!

Sen va det dags för nästa visning kl 16.30 så momor & Gizmo åkte hem till Uddevalla &mamma & jag åkte inn till stan vid 15 tiden för att ha pizzapicknick med Linda.... men jag sov under hela picknicken.....skit oxå, ingen pizza till mig....
Sen va det vidare till famor & farfar för att fira Valborg & mysa lite i kvällssolen på deras altan!! Till slut ringde mammas telefon & sammanlagt under dagen hade det varit 10 stycken & kollat på vårat hus, helt otroligt efter så kort tid, & på Valborgsmässoafton dessutom!!! & det bästa utav allt, vi har redan fått ett bud på huset, visserligen 50 000 under det vi vill ha...men det är en väldigt bra början!!! Vi ser med spänning fram emot måndag när mäklaren ska ringa runt till alla 10 personerna & så får vi se & hoppas på att det blir budgivning!!! Håll tummarna för oss nu i helgen allihop!!!!!

Det blir tyvärr inga bilder idag heller... men imorn kommer mormor & morfar hit & ska grilla & sova över....så nån tid ska det väl bli över så att morfar kan kolla va problemet är!!!

Som sagt imorn skriver mamma på kontraktet för det nya huset, WIIIIIIIIIIIIE!!!!!

Ha det super så ska jag uppdatera hur det går med huset så fort det hänt nåt nytt!!!

Kommentarer
Postat av: Amelie

håller tummarna =)

2009-04-30 @ 22:24:40
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback