Idag är jag mycket piggare!!!

Igår hade vi en underbar påskafton hos gammelmorfar!!! Vi dukade långbord i trädgården & åt påskmiddag, sååå mysigt!!!! Jag va i stort sett lika slö & hängig igår oxå... men jag hade ändå fullt upp med att hålla koll på alla fyra hundarna & leta påskägg!!!
Efter två försök från mamma & pappa med att ge mig min favvismat, spagetti & köttfärssås, så fick vi åka hem.... klockan va visserligen 19.30 eller nåt sånt men hade jag bara ätit min mat så hade jag fått stanna & se på påskbrasa & fyrverkerier....skit oxå!!! Men men mår man inte bra så gör man inte... Jag fick i mig lite gröt när vi kom hem i alla fall & somnade efter lite gnäll. Men sen vaknade jag vid 1 & ingenting som mamma gjorde hjälpte.... till slut fick pappa mig att somna i mammas & pappas säng, mysigt!!!!
Pappa är helt slut nu stackarn, han kommer nog sova läänge idag efter denna natten!!!
MEN vet ni va?? Jag mår mycket mycket bättre idag.... jag är hur pigg som hellst!!!!!!!

Här kommer lite bilder från min första påskafton!!

Gizmo & hans kusin Jossan....


Åka skrinda när man är sjuk är en en klar favvis!!!




Kaninen Maja som farmor fick av mig, mamma & pappa....




Mamma hatar som vanligt att vara med på kort....




Detta är från i morse....visst ser jag busig ut igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback