Hemma igen!!

Nu är vi hemma igen efter en lååång dag i bilen hem med mamma, farmor & farfar.....utan pappa snyft!!!
Jag orkar inte skriva så mycket idag så jag visar lite bilder som får sammanfatta resan lite!! Sen ska jag bada & få välling & nana i mitt rum i min säng!!!!!


På väg "hem" till pappa!!



Nakenfis spanar in köket....


På uteplatsen på baksidan fanns det massa roligt att pilla på....


Hihi visst är jag söt?!


...men tydligen inte tillräkligt söt för att få göra va jag vill. Mamma blev grinig på mig när jag kastade in sten i vardagsrummet ifrån uteplatsen... men jag förstod inte riktigt va problemet va med det!!


Spanar in fiskarna på nääära håll på danmarks Akvarium!!!


Bjuder på en bild på världens bästa mamma, hihi!!




Så här roligt tyckte jag det va att åka hem i bilen i massa massa timmar...



Jaaaaaaa, äntligen hemma på min älskade trappa!! Denna coola lastbil fick jag av farmor & farfar!!


Detta va den stora hemligheten från Ullared....en sandlåda!!!!! Men utan sand än så länge....jag ska ju trots allt inte få den föran jag fyller år!!

Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: Marie

tack =)

Om ni vill är ni välkomna hem till oss på födelsedagsfika klockan 3 :) Kramis

2009-04-19 @ 20:10:50
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback