Här händer det grejer!!

Igår va jag, mamma & Linda på Överby!! Mamma köpte jord & gödsel till vinbärsbuskarna som hon skulle plantera & så hittade hon äntligen en skinnjacka!!!!! Hon blev jättejättelycklig, haha knäppa mamma, det va ju bara en jacka ju!!!

I morse va mamma hos tandläkaren & våran granne Berit kom hit & lekte med mig när mamma va där!! När mamma kom hem igen fikade vi & då fick vi shockbeskedet att hon ska flytta....våran underbara älsklinggranne ska lämna oss ensamma här ute i skogen.... När mamma berättade detta för pappa gick det snabbt för dom att komma fram till att vi oxå ska flytta!! Jag & mamma kan inte va helt ensamma här ute när pappa är i Danmark, så vi ska flytta in till civilisationen igen!! Imorn ska vi gå på visning i Strömslud, här går det undan må ni tro!!!

Imorn kommer mormor & gammelmormo hit & hälsar på.... senare kommer även morfar för att hjälpa mamma att tapetsera det sista i hallen så att den blir färdig inför försäljningen!!!

se upp alla stadsbor, här kommer jag....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, ska ni flytta hit? :) vart ska ni på visning? :D

2009-04-22 @ 22:34:55
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Postat av: Emma

Nä men oj så roligt, och snabba puckar =D

Hoppas det ni ska kika på passar er.

2009-04-23 @ 09:40:59
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback