BusNisse!!!

Måste bara bjuda på lite bilder på mitt lilla hjärta!!



Lilla charmtrollet!!


Mysstund...


... men den varade inte länge! Sen va det bara full fart som gällde!!


Vem vinner?!


Matchen slutade oavgjort denna gången!!


Man ser tvn myyycket bättre härifrån!!


Hmm undrar va som händer om man uppnar den här....?


Måste ju läsa lite oxå...


Åååh du är så söt så jag vill äta upp dig min lilla prins!!!! Mammas älskling!!!

Resten av veckan kommer det troligtvis att vara bloggtorka för min del... Ikväll kommer nämligen mitt stora hjärta hem så då har jag fullt upp att mysa med heeela min familj!! Sen på lördag är det ju som sagt Ladys Night med brudarna, längtar som bara den!!

Förresten så gick bilen igenom på besiktningen... höll ju nästan på att glömma det nu ju!!

Näpp nu blir det soffan i väntan på att kärleken kommer hem & imorn förmiddag ska jag försöka hitta mig 2 par nya glasögon mednas plutten är på dagis!!!! Äntligen!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

jag har världens sööööötaste barnbarn ingår även en vovve i detta förstås pussar

2009-10-16 @ 10:10:02
Postat av: Angelica

när jag hämtade anthon på förskolan förut så berättade de att anthon och harry hade varit inne och lekt, fröknarna har skrattat massa åt dem, skitungar =) japp, men ska vi säga vid halv tio? så kan jag och anthon gå direkt till förskolan sedan vid elva.. men ha det så kul i gbg imorrn nu då om vi inte ses.. kram kram

2009-10-16 @ 13:23:18
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback