Oj vilken helg!

Igår skulle vi egentligen åkt & hälsat på Loke & hans föräldrar, men Loke hade lyckats bli sjuk denstackarn så vi får ta det nån annan gång...
Istället åkte vi till vårat nya hus & mätte & kikade runt lite... mamma & pappa hade ju nästan glömt bort hur det såg ut, haha knäppisar!
& när vi ändå va i Skogshöjden så hälsade vi även på pappas kompisar Nisse & Marie & deras barn Sofie & Robin. Det va ritkigt spännade där för Robin hade hur mycket roliga leksaker som hellst, favoriten va hans piano, eller ja keybord är väl ett bättre ord!!!
När det besöket va slut åkte vi vidare i Skogshöjden & ringde på hos Göran & co. där det blev ännu mer fika & buselibus!!!
När vi fikat färdigt där va det bara handling kvar & sen hem.... det blev en lååång dag igår men jag somnade ändå inte efter att jag fått välling, jag låg säkert en timma & småpratade i sängen!

Idag är det äntligen fint väder & vi har varit ute massor, jag hoppade till&med nästan över min förmiddagslur.... men till slut gick det inte längre & jag somnade starx innan 12. Pappa har smitit iväg till Danmark nu medans jag fortfarande sover... tur att jag fick busa så mycket med honom innan jag somnade!

Hmm ja undra va vi ska hitta på när jag vaknar igen....

Imorn är det i alla fall dags för 1års-kalas igen, det ska blir såååå roligt!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback