Ännu en dag som inte blev som vi tänkt oss....

Ja som rubriken säger så gick dagens planer inte heller riktigt som vi tänkt oss...Men det blev en riktig superduperrolig dag!!!
Vi åkte till Överby tidigt i morse & handlade lite frukt som mamma va sugen på & sen va det dags att leta sandaler till mig, vilket va lättare sagt än gjort... men i sista skobutiken vi va inne i hittade vi både ett par sandaler & ett par tuffa gympaskor till mig, wiiie!!
När det va avklarat så var det dags att springa i tjejaffärer för mamma vill ha nåt nytt till midsommar... men det slutade med att mamma köpte ännu mer till mig för det va rea på massa sina kläder på mammas jobb!!! Tack världens bästa mamma... själv fick mamma nöja sig med en cola light!!

Dagens shopping:


När vi kommit hem & lastat av varorna så va det meningen att vi skulle åkt in till stan igen & fikat men jag stensomnade & mamma ville inte störa mig så det blev ingen fika... Under tiden jag sov så planerade mamma att vi skulle fika med William, Melvin & deras mammor istället... men sen kom hon på att hon hellst inte ville lämna Gizmo hemma en gång till så det blev kvällsmat på Strandkafét i Uddevalla med mormro & morfar istället!! Jag hade så fruktansvärt roligt på världens största gräsmatta som är precis brevid kafét, jag sprang runt som en dåre & vinkade & hade mig i mina nya fina sandaler!!! Jag börjar verkligen få in snitsen på det här med att gå & morfar blev så stolt när han fick se mig!!
Efter kvällsmat & spring promenerade vi hem till mormor & morfar igen där det naturligtvis blev ännu mer bus!
När mamma till slut bestämde att vi skulle åka hem innan hon somnade ( jag va hur pigg som hellst) så upptäckte jag för första gången att det finns en lekplats precis utanför dörren med sandlåda, gungor & tuschkana, så ja... det va ju raka spåret dit & gräva lite i sanden & åka med mamma i rutschkanan, KANONROLIGT!!!
men men allt rolitgt tar slut & mamma satte mig i bilen under protest... men när bilen väl började rulla så slocknade jag direkt!!


Mina söta fötter i mina colla sandaler


Spring spring spring på gräset, det är såå roligt!!!


Min nya favvis, rutschkana!!!

Imorn kommer Milo & Ewa hit på fika, mamma ska göra nån mumsig paj tror jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback