Jourcentralen va det ja....

Det tål att upprepas att MITT LIV VERKLIGEN KÄNNS SÅÅÅÅ ROLIGT JUST NU!!!!!! Harry, Wilma & jag har åkte på influensan allihop (jo Micke börjar bli dålig nu) Igår var alla tre betydligt bättre men idag gick det utför för både mig & min lilla prinsessa.... Som tur är har harry knappt haft någon feber alls idag, bara den jobbiga hostan & han har varit rastlös till tusen!! Wilma däremot har spenderat större delen av dagen liggandes på mig IGEN & med 40 i temp..... Hostar så hon knappt får luft stackarn! På mig har det smygit sig på nu under kvällen frossa, feber & ont i lungorna.... tjoooohoooooo!!!!! Så ja det blev en plingeling till 1177 & som gav oss en til 20.45 på jourcentralen!! Det känns så satans kul att vara ensamstående med två barn när sånt här händer.... spciellt när mina 4 första självklara kandidater inte kunde komma hit & passa Harry..... Men nu är det löst tack vare bästaste Hansson som dessutom råkar bo nära & bra!!! Tacka gudarna för att jag bor där jag bor & inte långt ut i skogen nånstans -*host host* ÄLSKLINGEN!!!! Nä nu får jag väl lägga mig i soffan & inte försöka somna innan det är dags att åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback