Imponerande!!!

Jag är riktigt imponerad över att vuxna människor orkar & har tid att lägga ner så mycket tid & energi på... hmm ja jag vet inte ens va jag ska kalla det riktigt!!! Hur som hellst så har dagen varit väldigt lugn & mysig.... Har gottat mig med min lilla prinsessa medan prinsen varit på Innovatum med dagis!!! Imorgon bär det av till Säffsen med hela tjocka släkten för vandring!!! Det ska bli sååå mysigt & roligt att komma hemmifrån lite!!! Hoppas bara att Wilmas förkylning är på väg åt rätt håll.... annars kan det bli en besvärlig weekend!!! Nu ska jag nog sätta mig & sy lite mössor!!!! Det kliar i syfingrarna, hahahaha!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihihihihi!!! <3

2011-10-16 @ 18:54:41
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback