Inte så mycket....

Hej igen, det va länge sen.....

Det känns inte som jag har så mycket intressant att skriva längre....

I fredags va i alla fall grannarna här på en fika med massa bus naturligtvis!!! Barnen hade jätteroligt & vi penisionärer fick tjatat en hel del!!
Senare på kvällen kom Helén & Mange!! Brädspel, snacks & en massa goa skratt blev det!!!!

Lördagen bestod av kaaaaaaaaaalaaaaaaaas i stort sett hela dagen!!
Kvällen spenderades i soffan med min älskling framför en film (dissade faktiskt andra chansen)

I söndags gjorde jag & barnen en litenutflykt till kusten & hälsade på min mormor!!!
Micke spenderade dagen med att greja med bussen.... hoppas den blir färdigt snart så jag kan få ha honom hemma lite mera!!!

Igår va det äntligen dags för Harry att gå till dagis!!! Åååh va lycklig han blev när han kom in & fick leka med alla kompisarna!!
Jag & Wilma åkte till polisen för att skaffa pass till mig & sen fastnade vi på en fika hos Linda & lille Aaron!!

Eftermiddagen igår va extremt grinig från Harrys sida, vilket visserligen inte är så konstigt eftersom han inte vart på dagis på 1½ vecka.... han va totalt slut stackarn!!

Idag är det maskerad på dagis & Harry är polis!!
Funderar skarpt på att åka till Ritz & knö med alla andra för att köpa semla till fikat idag!!! Det är ju nästan ett måste en dag som denna!!!

Underbart väder är det ute oxå!! Väntar på att solen ska komma till våran baksida så att jag kanske kan få lite sol i ansiktet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback