Då ve helgen redan slut....

I går hämtade mamma & pappa mig för att jag skulle få åka till Överby & shoppa loss, utan barn!!!!
Såååå härligt!!!
Jag hittade två kanonsnygga sandaler & massa toppar som världens bästa föräldrar betalade!!!!!!!!
Tusen tusen tack!!!!
Jag kommer känna mig såå fin i Rom!!! Äntligen har jag fått lite nya kläder till mig själv!!!!

På tal om Rom, SHIIIIIT va jag (vi) längtar nu!!!!! Bara två veckor kvar!!!!


Lillsessan somnade i soffan med sin älskade pingvin igår förmiddag.... sönosen!!!


Min charmiga gosekille!!!




Fullt ös hos gammelmorfar......







Tyvärr va båda barnen enormt trötta/griniga/hungriga.... så vi stannade itne speciellt länge utan åkte hem till våran trygga bostad.....
Hahaha, ja hemmakära är dom i alla fall våra barn!! Solstrålar båda två så fort vi kom innanför dörren!!

Idag har Micke varit i garaget hela jävla förbannade dagen.... så jag & barnen har fått roa oss själva!
Det blev storstädning, fönsterputsning & annat vårpyssel, biltvättning, cykelpromenad till kiosken & lite annat smått & gott!!!

Nu ikväll efter att Micke kommit hem så kom Linda, Hans & lille Aaron på fika!! Skrutten har redan hunnit bli 6 veckor.... tiden bara springer iväg!!! Wilma är ju strax 6 månader.... STOP!!!
Ja & på tal om det så har hon fått sin tredje tand nu.... inte konstigt att hon har sovit dåligt & vart gnällig.... så nu är det bara att invänta nästa tand så att hon kan få bli sitt vanliga glada jag igen!!!

Imorn blir det dagis för Harry, & fika/lunch med Malin & Meja för mig & Wilma!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback