Onsdag idag ja...

Slänger in lite bilder i brist på fantasi....




Syskonen som äääälskar att gunga!!!!




Igår i lekparken cyklade dom stora killarna över hoppet..... så mamma fick hitta ett eget litet hopp till Harry!!!
Sååå nöjd över att oxå kunna & få hoppa med cykeln!


Äääälskar denna appen till Iphone!!


Wilma & Linus!!
Svårt att tro att det bara skiljer 3 veckor mella dom.... Hoppas att det vänder för Linus snart & stannar upp lite för Wilma!!
Hade det gått så hade Linus gärna fått lite av Wilmas vikt så att det hade jämnat ut sig för dom båda!!


Vi fick lite fikasällskap efter dagishämtningen igår!!


Måste ju även slänga med en bild på detta vakra par som är på väg till balen!!!!

Innan hämtning på dagis blir det kaffe med Angelica, Marie & småttingarna!!

Senare blir det även en liten sväng till husvisningen som jag äntligen lyckats få med mig älsk till!!! Titta & drömma kan man ju alltid göra!!! JAG HOPPAS DOCK PÅ ATT JAG KOMMER BLI BESVIKEN NÄR JAG SER DET LIVE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback