Dagarna bara flyger iväg!!

Dom senaste dagarna har vi haft fullt upp!!! Mycket pga det underbara vädret!!
Vi har spenderat tre dagar i Öresjö, två av dom tillsammans med familjen Lundqvist!
Även grillning & poolbad hemma hos fam. Lundqvist!
Självklart massa poolbad hemma på altanen!
Cykelturer till lekplatserna runt om i Skogshöjden ( på nåt konstigt sätt hamnar vi ALLTID hos fam. Hansson på våra lekparksturer.....)
Vi har även varit i Vänersborg hos min lilla tjockis-Ewa i hennes nya hus tillsammasn med mina underbara underbara arbetskompisar!!!! Miss you sooo much girls!!!



Wilmas allra första dopp!!!! Hon ääälskar vatten!!!


Även Harry ääälskar vatten... dock har han solen i ögonen här & ser inte allt för lycklig ut....


Sååå här kommer några försenade midsommarbilder oxå!!!


Tittut i Storegårdsparken innan regnet började falla....


Min älskade man!!!!


& lilla sessan så klart!!!!


Lyckades fånga alla mina älsklingar på kort samtidigt!!


Här har vi bästa grannarna i världen!!! Fam. Edvardson som vi spenderade midsommarafton med!!


Grabbarna fick ta dansen med barnen i år!! (dansen blev i Västra Tunhem istället)


I väntan på att maten ska bli färdig.....


Den lyxiga jordgubbstårtan som Marie-Louise bakat!!!!

Snart kommer min älskade in genom dörren & imorn ska vi bara njuta av att vara tillsammans hela familjen..... även om han tyvärr måste jobba imorgon!!!!

Hej svejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback