Vet inte om jag vågar.....

Idag har Harry varit på dagis & haft kanonroligt medan jag & Wilma fick besök av min kära mamma!!!
Det blev en hel del röjning på övervåningen, men jag fortfarande sjukt mycket kvar.....

När Harry kom hem roade sig han & mormor med att måla bajs:

Hahaha ja....snacka om att han börjar komma in i kiss&bajs åldern!!!

Jag funderar på att klippa mig i nån ny frisyr.... är lite småsugen på denna:

....alltså ha kort på ena sidan..... men vet i fasen om jag vågar..... va tycker ni?!

Imorn är det dags för den roligaste dagen på veckan (iaf enligt Wilma), det är nämligen babysimsdags!!
Beroende på lillfrökens humör efter simmet så ska jag kanske ta mig till Överby för att köpa lampskärmar till mina stackars ensamma glödlampor i fönstrena!!

Natti natti gottfolk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback