26 januari 2011

På uppdrag av kära Sofia så får jag faktiskt ta tag i mitt bloggande igen, hehe!!

Ja det har som vanligt hänt en hel del sen sist.....
Vi har varit på spontanfika hos Emma & Melvin, jätteroligt!!
Mina föräldrar kom hem från Thailand i torsdags kväll så fredagen spenderades hemma hos pepparkakorna i Uddevalla!! Massa fina presenter fick vi oxå!!
I fredags kväll sålde jag även våran fina Emmaljunga..... snyft!!
Men på lördag kväll när Micke kom hem med sin crosskartbuss hade han även med sig lillskruttans rosa Teutonia hem!!!!



I söndags morse kom farmor & farfar för att hämta Harry & åka till Sälen tillsammans med deras kompisar & deras son Markus som är 1 år äldre än Harry!!!
Så här roligt har dom:



Senare på söndagen så åkte jag & Wilma till Amelie på loppis-fika!!! Jätteroligt att träffas & prata med alla mammor igen!!
Söndag kväll va det fruktansvärt hemskt att vara hemma.... det va sååååå tyst, lugnt & tomt utan våran lille vilding.....
Men imorn kommer han äntligen hem igen & jag vet att han har haft et kanonroligt!!!!

Lillskruttan ligger just nu & leker i babygymmet.... men det låter som hon håller på att tröttna...



Hmm ja just det ja, får ju inte glömma veckans stora händelse!!!! Wilma dök på babysimmet igår!!!! Min rediga lilla tjej!! Efter babysimmet va hon dock helt slut & sov i över 3 timmar!!
Men innan hon fick somnat ordentligt va vi på bvc för vägning & mätning!!! 7350g & 61cm, hihi lilla rultan!!

Nä nu ska jag nog snart ta med mig Gizmo & Wilma på dagens tredje promenad i det fina men kalla vädret!!

Kanske återkommer ikväll med mer uppdatering, vem vet?!

Kommentarer
Postat av: sofia

tack för uppdateringen:D

2011-01-26 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback