Gräsänka....

Vet egentligen itne varför jag började blogga nu för jag har sån jäkla huvudvärk så jag borde egentligen gå & lägga mig nu när barnen sover.....

Hur som hellst så blev vi bjudna på fika hos grannarna i förmiddags!!! Harry började besöket med att sitta i deras hall & grina för att han hmm.... ja fan vet egentligen.....
Men Alva & Alfons fick allt igång honom efter en stund & vi vuxna fick i oss kaffe & livsfarligt goda kladdkaksmuffins!!
När vi sen skulle gå hem igen ville Harry naturligtvis inte gå hem.....haha ja dessa barn!!

En stund efter vi gått hela vägen över gatan & hem så packade Micke sin väska & lämnade oss för sitt andra liv i dk.... blääää va tråkigt!!!!

Eftermiddagen har vi mestadels spenderat i soffan framför tvn faktiskt.... jag hade ingen lust att engagera mig i nåt större & Harry klagade inte direkt över att få titta på sin favvokanal Playhouse.....

Imorn blir det dagis & en lååång härlig morgonpromenad för mig Wilma & Gizmo!!! Tror nämligen att det är det som fattas mig idag, frisk luft!!!! (Gizmo har inte varit hemma....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback