Gräsänka igen då....

Jag börjar med några underbara bilder från babysimmet som jag precis fått av Malin!


Här har Wilma precis gjort sitt första dyk med instruktören!!


Mammas lilla sjöljungfru!!


Wilma & söta kompisen Meja!!


Va snäll & ignorera att jag ser ut som en flodhäst.....

Så åter till helgen som börjar gå mot sitt slut:
Hmm ja va har vi gjort då tro?? Inte speciellt mycket vettigt.... Men min supersnälla pappa hämtade min garderob på Torp som jag jagat runt så efter & lämnade den i igår!!! Han stannade oxå på en förvånansvärt lång kopp kaffe!!! Tack pappsen!!
Eftermiddagen bestod mest av svordommar över den förbannade garderoben när älsklingen satte ihop den & jag sedan fick se hur jävla fult det blev & hur sne & liten den va..... dessutom så fattas 2 av 5 handtag....

Vi lämnade kaoset på övervåningen & gick ner för att ha soffmys med balnd annat fångarna på fortet!!

Imorse va jag dock tillbaka i skiten igen.... då skulle vi dessutom plocka isär min gamla trasiga garderob & flytta in Mickes garderob från Wilmas rum till sovrummet..... INGENTING gick som det skulle.... men till slut va den gamla nerplockad & utburen i garaget & Mickes på plats i sovrummet efter x antal svordommar.... Jag kan ju säga att min lilla garderob blev ännu fulare brevid Mickes....
Med kläder på golvet i precis hela övervåningen fick jag PANIK & bestämde att vi skulle UT UT UT för att få frisk luft.... som så många gånger annars på våra promenader hamnade vi hos fam. Hansson på kaffe!!!

Väl hemma igen tog jag ett djupt andetag & gick in i sovrummet.... då konstaterade jag att det inte blev vidare snyggt... men det blev faktiskt inte såå fruktansvärt som jag först tyckte!! Jag kan leva med det iallafall... det är ju trots allt ingen som behöver gå in i vårat sovrum & glo!!
Nu är det bara två handtag jag måste till Jysk & klaga över....

Idag på eftermiddagen körde vi ner pappa Micke till tåget.... snyft.... det blir jobbigare & jobbigare för varje gång för hela familjen....

Resten av dagen spenderades med lite play doh, plask i badkaret för båda barnen, soffmys, kvällsmat & natti natti!!
Nu ska jag hoppa in i duschen & sen blir det nog snart antti natti för micg oxå!

Imorn är det dagisdags igen & jag ska väl ta tag i alla klädhögar på övervåningen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback