Gott Nytt År!!



Jätteglad prinsessa vs. en jätteledsen prins som inte fick nån glass......



Hmm ja va har hänt sen sist??

I onsdags åkte vi till Lek & BusLandet i gbg med Anthon, Angi & Johan!!! Självklart blev det massor med spring, lek & bus!!!! Även Wilma va med & klättrade & åkte rutschkana!!
På vägen hem svänge vi förbi Ikea för att köpa stolarna & det gick faktiskt över förväntan med en ganska trött Harry!!!

Torsdagen va nog ganska händelselös... jag kan i alla fall inte komma på nåt som vi gjorde mer än att köpa nyårsmaten!!
Jo just det, det blev en fika hos Linda & Hans på eftermiddagen oxå!!

& sen va det nyårsafton..... Harry hade lyckatas få feber igen... tjooohooo... men men det gjorde inte så mycket eftersom vi ändå skulle vara hemma hos oss & äta trerätters med Anders & Theres!!

Smörstekt toast med skagenröra
Baconlindad fläskfilé med pressad potatis, smörstekta champinjoner & bea-sås
En totalt misslyckad chokladpannacotta med blåbär.....

När barnen somnat blev det Galenpanna, nåt annat spel som jag inte kommer ihåg va det hette & UNO som vi fick i bröllopspresent av Anders & Theres igår!!!! Hahaha sååå jävla klockrent!!! Dessutom så va det våran första bröllopspresent oxå!!!!
Tolvslaget skålade vi in med alkoholfri champange ute på gatan medans vi beundrade alla fyrverkerier!!!!

Mickeponken har mått kanon i natt.....kunde lika gärna tagit med kudde & täcke till toagolvet!!!
Själv känner jag mig faktiskt lite smått bakis jag oxå idag.... haha kan man bli det på alkoholfritt vin tro???

Nä nu ska jag spela lite fotboll med min kära son.... han har tjatat länge nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback