Fullt upp!!

Igår när jag lämnat Harry på dagis åkte jag & Wilma till Torp med min underbara mamma!!
Jag bytte en bok som Wilma fick dubbelt av i doppresent, köpte födelsedagspresent till min älskade man & fyndade en kanonfin kjol & boddy till Wilma!!!
Självklart blev det även en fika med en stor härlig smörgås (åååh va det hade suttit fint med en semla... men näpp)!!
På tal om det så är det min fjärde dag idag utan godis & jag har redan gått ner 1.8kg..... skrämmande hur mycket jag måste sprungit i skåpet innan!!!!



Idag va jag & Wilma på babysim på Vattenpalatset med Malin & Meja!!!
Wilma verkligen älskade det..... hon simmade & sprattlade som bara den!!! Hihi mammas lilla fisk!!
Efter en halvtimma blev dock båda våra prinsessor väldigt trötta så då fick det räcka!! Men jag ska absolut försöka ta mig dit varje vecka eftersom lillskruttan tyckte att det va så härligt!!



Malin & Meja förljde med hem på en liten fika & sen kom mamma & år lunch med mig!!

Efter att jag hämtat Harry på dagis kom Emma & Melvin på fika-bus!!! Killarna lekte faktiskt ganska bra ihop för att inte ha träffats på väääldigt länge!!
För min & Emmas del blev det självklart kaffe & en hel del tjöt!!!



Nu sover båda mina skruttar & jag känner mig allmänt deppig..... bläää för allt just nu....
Mamma & pappa åker till Thailand imorgon.... (inte nåt avis) Meja sover 12-13 timmar i sträck på nätterna....(känns ju alltid kul att höra) Dom flesta har sin man/sambo hemma varje kväll & får hjälp med barnen..... Tvätten svämmar över i tvättstugan & jag har ingen som hellst ork till att ta tag i skiten.... bläää bläää bläää jag kan fortsätta länge idag känner jag......

Lika bra jag går å lägger mig istället & drar täcket över huvudet.... för snart vaknar ju Wilma igen.....

Kommentarer
Postat av: Emma - Miio o Alex mamma.

I hear u. Jag har iofs min man hemma, men han grejar från det att han kommer hem tills typ klockan 22 då han går direkt till sänge och somnar. Hmmpf. Aja. Sedan har inte mina barn heller varit några sjusovare och jaa man blir alltid avundsjuk på de som har barn sosm sover från 19-9 typ.

Härligt det ser ut med sim. Myys.

2011-01-04 @ 22:16:20
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ingen som helst fara Kajsa..Haha!! Dom jag syftar på är dom som säger att det inte syns NÅGONTING alls fast man putar lite extra kanske..Hahaha!! Nää du ska inte ta åt dig för det var inte riktat så =)



Ja jag liider faktiskt med dig när det gäller att vara ensam, inte få sova och ha tvätt..Dom 2 första skulle nog vara min död, tvätten kan man kanske ordna efter ett tag..Haha! Men vi hoppas dina småttingar snart börjar sova bättre och att Wilma inte är lika seg som Harry i att sova länge...Håller tummarna!!

Kram kram

2011-01-05 @ 06:15:51
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Haha kör på! Det var inte alls så svårt som jag trodde. Det kommer att bli superbra och det är ju ganska mycket billigare än att köpa bokstäverna. ;)

2011-01-05 @ 11:27:26
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Ni babysimmar själva eller? Jag tänkte bara nämna att när vi gick på babysim så sa instruktören att barnen inte ska bada mer än en halvtimma åt gången för de sväljer så mycket vatten... Men det knner man ju av lite själv också. Men tänkte bara nämna det iaf. =)

Va söt hon är Wilma! Vi får ses någon dag så pojkarna kan leka och jag får peta lite på bäbis innan det är min tur. XD

Allt som du ville ha finns kvar. Så jag lägger undan de till dig. =) Puss!

2011-01-09 @ 10:23:28
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Amelie

Det är jättmysigt att gå och bada med barnen! :D

Ja men det är helt ok. =) Vad roligt att ni kommer! Massa kramar!

2011-01-09 @ 20:57:26
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback