Första smakisen!!!

Myspys med pappsen

... & lite buselibus...


Idag kunde jag inte hålla mig längre från att ge Wilma första smakisen!!! Hon verkade tycka att det va riktigt gott direkt, även om det kanske inte ser ut så på bilden!!!



Nu har vi precis kommit hem från ett roligt kalas hos fam. Hansson!!! Massa kurragömma & annat bus blev det...
Soffi-propp skulle på fest nu, & jössös va sugen jag blir på att festa när jag hör alla "problem" hon har........
Man saknar allt tiden 15-20år.... oj oj oj va roligt det va!!!!

I augusti när jag fyller 25 får det nog allt bli en rejäl fest här hemma tror jag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihihihi:D det är riktigt kul kajsa kan jag lova:D

2011-01-16 @ 22:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback