Skrämmande....

Jag sitter & kollar på Sveriges Värsta Bilförere..... hahaha det är fanemig skrämmande vilka idioter det finns i det här landet!!!!

Hmm ja va har hänt idag då??
Jo Wilma blev kidnappad av Sofia på eftermiddagen & jag & Harry gick till lekplatsen för lite gungning, rutschkaneåkning & massa bus!!! Harry va sååå lycklig över att få göra nåt annat än leka med den förbannade snön som aldrig riktigt vill försvinna.....
När han va nöjd med lekandet tog vi en promenad vidare till kiosken & köpten en påse godis!!!
Måste ju även säga att min son banne mig inte är blyg av sig....
Gubben i kiosken stod & grejade med några paket när vi kom fram & skulle betala:
Harry: Hallåååå.... HAAAALLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ..... HÄR E VIII, HAAALLLÅÅÅÅÅ.... MÅste betala.... HAAALÅÅÅ, Harrys godis!!!!!!
Gubben: Ja jag kommer alldeles strax!
Harry: Mamma, MAAAMMAAAA HAN KOMMER!!!!!
Hahahaha jaja.... så kan det gå!! Gubben hade fruktansvärt roligt åt att Harry hade så bråttom att betala sitt godis!!!!

Imorn blir det mammafika här hemma med Marie, Emma & jessica, plus barn förstås!!!
Efter det blir det utgång för min del.... oj oj hur ska detta gå??? Första alkoholen på 1½ år.....
Tur att vi ska börja kvällen med mat på New Place innan vi ska bowla på Buddys!!!

Nä nu börjar det på tvn igen!!
Hej hej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback