Känns som fredag!

Det känns verkligen som fredag idag.... men visserligen så är det inte så stor skillnad på torsdag & fredag för min del!!

Igår hänge Marie, Willam & Linus med hem efter dagis.... Kaffe för mig & Marie & en jäkla massa bus för Williams & Harrys del....
Tydligen så ville båda killarna vara bebisar dessutom:


Här sitter syskonen & väntar på att muffinsen ska bli klara i ugnen så att vi kan fika....


Ja nåt annat vettigt har jag nog inte att berätta just nu.... vet visserligen itne om det jag skrivit innan va så värst intressant heller men!

Ps. förbannade snöhelvete......

Kommentarer
Postat av: Amelie

Vilken mumsig design du har fått till på bloggen ;)

2011-02-10 @ 18:16:58
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback