Fullt upp igår!!!

Ja jössös igår hade jag fullt upp heeela dagen!!! Underbart!!!

När jag lämnat Harry på dagis åkte jag & Wilma till Maxi för att köpa ny ersättning & spana lite på bokrean.... fyy va besviken jag blev, tyckte inte det fanns nåt roligt till varken Harry eller Wilma!!!
Efter den besvikelsen åkte vi vidare till Linda & lille Aaron!! Guuud så liten han är den lille skruttfisen!!!
Jättemysigt & jättetrevligt som alltid när jag träffar Linda!!!

Vi mellanlandade hemma en snabbis för att hämta Gizmo & gå & möta Angelica & Isak för en härlig promenad innan det va dags för oss att hämta hem våra småttingar!! Massa prat blev det & ganska lång promenad, även om det itne gick speciellt snabbt, haha!!

När jag hämtat hem Harry mellanlandade jag åter igen en kortis hemma innan det va dags för nästa promenad.... Harry skulle nämligen till Näl & prata om hans förkylningsastma & ev. matallergi.... men kändes nååågot meningslöst att sitta där & vänta i 45min på att säga att allting funkar relativt bra just nu....öööh....

Stressad som bara den va jag efter detta men självklart fick Harry leka en stund till åp Näl & även gå in & köpa en tablettask i kiosken på vägen hem eftersom han varit helt otroligt duktig trots den långa väntan!!!

Så hem& mellanlanda igen för att desan direkt sätta mig i bilen & åka till vänersborg,UTAN BARN, konstig känsla!!
Det va nämligen dags för Me & I party hos Ewa med söta Jennie som säljare!!! Det kan man ju bara inte missa!!
Jag hade bestämt innan att jag absolut itne skulle köpa nåt, men vissa grejer gick bara inte att motstå.... så lite shopping blev det ändå!!
Jag vann även jättefina muffinsformar!!! Här ska bakas!!!

Det lilla som var kvar av kvällen när jag kom hem spenderade jag med älsklingen i soffan!!

Idag va det åter dags för fika, denna gången i Uddevalla hos min kära barndomsvän Jossan som jag knappt träffat på 2 år tror jag.... skandal!! Jag menar, så långt är det ju inte mellan Ua & Thn....
Jag va lite orolig över hur Harry skulle uppföra sig i ett nytt hus utan barn & leksaker, men det löste sig kanonbra!!! Sötaste Jossan hade köpt present till både Harry & Wilma! Harry fick passande nog en Duplo polisbil som han körde runt med samtidigt som han lekte med hennes två katter & tittade på tecknat på tvn!!! Fika va han inte direkt heller blyg med att ta för sig av, hahaha.... även en banan fick han fjäskat till sig!!

Hur som hellst så va det verkligen jättetrevligt på alla sätt!!! Fick även redan på en mycket rolig nyhet!!!!

Måste förresten även tillägga att jag blev äckligt avis när jag såg va dom hade på sin nybyggda altan.... ett enormt stort hemmaspa/bubbelpool!!!!!!

Wilma sover & Harry tittar på Räddningspatrullen.... jag ska nog mysa ner mig lite i soffan med min snoriga kille innan Wilma vaknar igen!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja edgen är ju verkligen tung, men otroligt fin och mysig =)



jasså har du en spirit nu?? När köpte ni den? Hur är den tycker du? Värd pengarna?

2011-02-24 @ 19:38:06
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback