Bröllopstårta!!!

Igår va vi på kalas hos svärmor!! Trevligt trevligt, men det absolut bästa va ju att vi fick våran bröllopstårta som min underbara svärmor hade ordnat till oss!!!!!!!!!


Den va så otroligt fin så det finns inte ord för hur glad jag blev!!!!
Lägg speciellt märke till brudparet.... mannen håller brudbuketten bakom ryggen precis som Micke gjorde när han gick längs altargången!!!
Tusen tusen tack!!!!

Idag har vi hunnit med en hel del faktiskt!
Micke & Harry åkte till leklandet tillsammans med Johan & Anthon, medans jag & Angelica tog en härlig barnvagnspromenad!!
Sen åkte vi till svärföräldrarna igen eftersom det va idag hon fyller år!!
Efter det blev det matinköp på Maxi, bad av båda barnen.... & nu mys i soffan!!

Förresten så har jag startat med Cambridgekuren idag!!! Jag känner mig förbannat redig som stod emot svärmors goda mat & det sista som fanns kvar av våran fina bröllopstårta!!!!

Nu ska jag sätta mig i soffan med resten av familjen!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vilken fin tårta :)

2011-02-06 @ 19:01:30
URL: http://billyrock.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va ju en super fin tårta=)

2011-02-07 @ 21:20:23
Postat av: Susanne

Jätte fin tårta=) Super glad för er=)

Kram

2011-02-07 @ 21:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback