Stolt mamma!!!

Ja idag va jag verkligen en stolt mamma som hämtade sin son från dagis!!! Han hade nämligen varit blöjfri hela dagen på dagis, både ute & inne, utan en enda olycka!!!!
Hemma har det funkat hyffsat bra i några veckor nu men på dagis har det inte gått alls.... FÖRÄN IDAG!!!!

Lilleplutt ville absolut inte ha på sig blöja imornse när vi gick till dagis men då förklarade jag för honom att han måste ha det tills han lär sig att säga till fröknarna på dagis att han vill gå på toaletten..... Tydligen så va det nåt som fastnade av det lilla samtalet imorse!!
Måste ändå tillägga att jag absolut inte förväntar mig att det ska gå lika bra imorn....

Va har då jag gjort idag när jag varit barnledig??? Jo jag har för en gångs skull sovit i över 2 timmar.... sååå härligt!!! Jag känner mig riktigt duktig idag som har lyckats att göra så lite som möjligt & i stort sett bara vilat mig hela dagen!!

Imorn måste jag däremot ta tag i mitt projekt ordentligt så att det blir färdigt nån gång....

Nu väntar soffan & Idol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback