Ooont det gör ooont...

Haha ja jag kan ju inte göra annat än att skratta åt att min son är heeeelt biltokig!!!
Visserligen har han varit extremt trött idag eftersom han inte somnade förän 22 igår.... MEN ÄNDÅ!?!
Förklaring: Harry har suttit framför datorn i stort sett hela dagen & kollat på folkrace....
-"ska vi gå ut Harry??"
-"Näää bilar mamma"
-" Ska vi äta mat Harry??"
-"Nää mätt.... bilar mamma"
-"Kan vi inte leka med nånting"
-"Nää bilar...."
-" Ska vi fika & mysa i soffan Harry??"
-" Näää mera bilar... kom mamma titta...."

Ja ungefär så har våran dag varit idag.... hahaha....
Men jag fick med hon på en promenad mitt på dagen, men självklart började det ösregna precis när vi kommit ut!!
Så då blev det muffinsbakning & självklart smetavsmakning.... innan det va BILAR IGEN!!!!!!! Aaaaaaaaaaah....
Och ja självklart kunde jag stängt av datorn & bara tagit honom därifrån men han har varit så trött & grinig & jag har haft gryymt ont idag så jag orkade inte riktigt bråka med honom heller....
Hahaha när jag satt & läste en tidning vid 16tiden tyckte jag att han satt lite konstigt i datastolen... & jo då snutten hade somnat!!!!
Jag va ju tvungen att väcka honom så han inte ramlade av stolen & frågade om han ville sova i soffan med mamma en stund.... men nej jössös så hemskt.... då satte han sig upp ordentligt & skulle se "mera bilar".....

När pappa till slut kom hem vid 17.30 åt vi middag allihop... eller ja Harry åt väl inte mer än nödvändigt för han höll nästan på att somna i tallriken!!
Efter middagen knackade grannen på & vi gick över för en kopp kaffe & lite bus & lek innan läggdags...

Jag tror inte Harry han få huvudet på kudden innan han somnade... men självklart skulle det protesteras så gott han orkade innan han skulle lägga sig!!!

Men som sagt åter till dagens blogg-rubrik.... shiiiit va ont jag har haft periodvis idag.... det KAN BARA INTE va långt kvar nu!!!!!! Jag kommer bli extremt förvånad om jag inte får bebis ett bra tag innan 8 oktober....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback