Jaaaaaa, nu jävlar!!!!

Wiiihooooooo kl 02.03 gick vattnet & 03.00 började värkarna.... dock är dom fortrfarande fruktansvärt oregelbundna!!!! Men jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa som jag har väntat!!!!! Pratade precis med förlossningen & fick en tid 10.30 för kontroll!!!

Förbaskat bra/dålig timeing bara.... hur man nu vill se det.... Harry har varit hos farmor & farfar sen igår eftermiddag vilket är kanon, däremot va vi hos Mickes kusin & hans tjej igår & spelade massa spel & Micke drack en del öl & wisky & vi kom i säng väldigt sent för att vara oss... (va hemma vid tolv & vattnet gick som sagt vid två... så jag har ju då alltså sovit lite knapt två timmar i natt)
Micke sover fortfarande & vet ingenting om va som väntar honom när han vaknar!!! Hehehe... men bättre det så att han är pigg & glad när det är dags sen!! (och förhoppningsvis inte bakis....)

Nu ska jag lägga mig i soffan & bara njuta av att allting äntligen har startat!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

2010-09-26 @ 06:59:27
Postat av: Angelica

Så himla roligt :) lycka till så hörs vi under dagen... Weeerieee äntligen :)

2010-09-26 @ 07:00:37
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Grattis Kajsa.. :D

Då är de bebis på starkt G nu :D

2010-09-26 @ 09:11:57
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Wohooo!! Lycka till gumman!

2010-09-26 @ 10:25:54
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Lycka till gumman, nu har ni snart bebisen häääär! =)

2010-09-26 @ 11:04:59
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback