Intressant...

Ja det ska bli mycket intressant att höra va dom har att säg om detta på dagis imorgon när jag lämnar honom.... jag är grymt besviken & förstår inte alls hur dom tänker.... så som sagt, det ska bli intressant imorn!!

När pappa Micke gett sig iväg till dk blev det en sväng till lekparken med våra kära grannar!!
Kan ju inte direkt påstå att Harry va så munter när vi skulle gå hem igen.... oj oj oj vilket humör denna lille rackaren har skaffat sig!!!

Nu sover han gott i sin säng i alla fall, förhoppningsvis nöjd med dagen!!

Jag känner mig lite rastlös... men jag orkar inte riktigt ta tag i nånting... får nog bli lite marängswisch i soffan framför Idol & bara njuta av tillvaron istället!!

Imorgon blir det troligtvis en fika med bästa Linda!! Det va länge sen nu faktiskt... illa illa!!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Hampus & Pontus mamma

Vad har hänt??

2010-09-21 @ 19:44:53
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Angelica

Det förstår jag verkligen.. Håller helt och hållet med dej.. stå på dej gumman...!!!

2010-09-21 @ 20:51:47
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Vad har hänt??

2010-09-22 @ 07:06:02
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback